Busra221 yakın arkadaşım 42.haftada doğurdu. Suni sancı ile devlet hastanesinde. Her anlamda berbat bir doğumdu kimseyi korkutmak istemem ama. Hastanesinde doktoru da umursamazın tekiydi 2 gün suni sancı verildi 1,5 günde kendi sancı çekti. Doğurdu ama baya zordu daha detaya girmeyeyim bence 🙈