Eminesabiha 16+5 haftalık hamileyim iki gün önce kontrolüm vardı göbeğimin alt kısmında vajinaya doğru ağrılarım vardı doktor aşağıya doğru yerleşmiş dedi ama rahim duvarın falan kalın korkma dedi var mi başına gelen bilgisi olan lütfen yardımcı olur musunuz
miine Eminesabiha canım hiç duymadım öyle birşey ama dinlen bol bol riske atma kendini bebek asagidaysa
Bsratasan42 Eminesabiha canım bende 25 haftalıgım çok ayakta durduğum için bebegim aşşagıda ve rahim uzunlugum kıssa oldugu için erken doğum riskim var doktor kesinlikle riske atma ve bol bol uzan dedi sende öyle yap kuzm dikkatli ol yorma kendini
gmzmg Eminesabiha 11 haftalık ve dün muayenede doktor bebeğin eşi aşağıda dedi. Herhangi bir kanama alanı yokmuş ve ilerleyen haftalarda da büyük ihtimal yukarı çıkarmış ama insan biraz tedirgin oluyor tabii duyunca.
Eminesabiha Bsratasan42 çok ayaktada durmadım kuzum ya bir haftadır ağrım oldu ve aşağıya yerleşmiş dedi doktor çıkmaz mi yukarı acaba ya bişey dedi mi doktorun canım çok korkuyorum
Bsratasan42 Eminesabiha yukarı çıkarmı bilmiyorum canım doktorum herhangi bişeyde demedi sadece çok dikkatli ol çok baskı ve agrın olursa muhakkak gel dedi. Sende dinlen endişe etme çok fazla yürüme dedi ve hatta cinsel ilişkiyi çok aza indirin demişti bilmiyorum bunlar sana faydalı olurmu ama korkma rabbim en hayırlısını versin ☺️
Busrakoray Eminesabiha benimde oluyor 16 + lardayim bi postta arkadaslara normal demis drlari. Benimde vajinam agriyor baya zonkluyor ayaga kalkarken ozellikle bazen uzun suruyor bazen olmuyor normal degil mi bu simdi ?
Eminesabiha Busrakoray rahim duvarı incelmedikçe bişey olmaz dedi doktor allahım korusun artık dinlenelim biz