rabia22 rumeysakara12 39+4 olduk hafta olarak söylüyorum bende ama dediğiniz gibi kaç aylık yani sorusu oluyor bide haftaya vurunca onlar gebelik hesabı olarak bakmadıkları için fazla çıkıyor 🤭 sorana da aylık diye ayrıca söyledim hep bende
Gizem3410 rumeysakara12 6.ayın içindesin 26.haftada 6 bitmiş 7.aya başlamış olacaksın bende 25 haftalığım tam ☺️