Evin müsaitse ve imkanın varsa odası olmalı bebeğin bence de. Ben bir eğitimciyim, öyle öğrencilerim var ki 12 yaşına gelmiş hala anneyle babayla yatıyorlar. Tek başına sınıfta bile kalamayınca durumu farkedip konuştum kendisiyle. Özgüvenden yoksun çocuklar yetiştiriyorlar malesef. Çocuğun kendine ait alanı olmalı. Tabi ki imkan dahilinde. İmkan yoksa zorlamanın anlamı yok, bir süre yanınıda kalır sonrasında bir yatak ayarlanır. Sevgiler. Herkese hayırlı doğumlar.