Selam arkadaşlar.Ben çok kötüyüm 😭 Saçlarım dökülüyo,öyle böyle değil,tutam-tutan elime geliyo.Şampuan,sabun,otlar herşeyi denedim ama hiçbir faydası yok.Önceler de dökülüyodu,ama otlarla yıkadıktan sonra dökülmesi dururdu.Şimdi bana mısın demiyo.Tsh hormonu yüksek olupta saçları böyle dökülen var mı aranızda?