Merhabalar 😍
ben bir konuda kararsız kaldım sizlerin fikrini merak ettim 23 24 haftalarda yapılan ayrıntılı görüntülemeyi yaptırmak istemeeedim çünkü bi problem oldugunda hamilelik kaygılı geçiyor bazen denen sorun dogdugunda olmuyor vs sebeplerle istemedddim sizler yaptırdınız mmı 🤔👶