Aysell1 https://imgyukle.com/i/VxcHAQ Kizlar bu yatay cizgi ne demek oluyo basina gelen bilen varmı? 🤔
Zuzum_20 Aysell1 bu testi hic kullanmadim ama yatay cizgi basima gelmisti hamile degildim o ay canim ama dedigim gibi cok net bi yatay cizgi cikmisti ilk yaptigim testti hatta iki ay sonra hamile kaldim o testten kan vermistim o yatay cizgi de 1.20 cikmisti
rumeyssa schwanger yazıyor ya testin yanında gösteriyor hamile olursan diğer yandaki kutu da da çizgi olması gerekiyormuş yoksa hamile değil diyor mavi yazılar varya
NERDOGDU Maalesef negatif tatlım. Bildiğim kadarıyla bu tarz testlerde artı işareti pozitif yan çizgi negatif demek. Hatta yanda yazan kelimeleri googlede türkçe anlamlarını aratarakda anlayabilirsin.