Canım, bebegin doğum pizisyonunu alması ayrı, kanala girmesi ayri. Baş aşağı olunca dogum pozisyonu oluyor. Kanala inmesi vajina ya yerlesmesi demek. Bazi bebekler dogum anina kadar kanala inmiyormis. Ama ilk bebegi olacakların ki daha cabuk kanala yerlesiyormus. 2.veya benim gibi 3.bebesi olanlarinki 🥰daha gec iniyormus kanala. Gecen bir kadin dogumcu dr.soylemisti.