Dmlakkayaa Esmabekirberra 39+1 im cumartwsiye kadar bekleyeceğiz gelmezse doktor doğumu başlatacak suni sancı ile. riske atmayalım dedi bakalım hayırlısı hepimiz için canım hiç gelmeye niyeti yok bebişin
Akademisyenanne Esmabekirberra ben yarin kavusuyorum😊 sezaryan olacagim sabah. 39+3’te kavusmus olcam🐣