Beyzanur123 Merhaba arkadaşlar. Bugün ultrason a girdim 25 haftalik hamileyim. Bebeğimi kalp atışları normal ama hareketleri azmis. Bir sıkıntı olur mu sizce? Çok panik yaptım
Hatice_mustafa Beyzanur123 O haftalar benimde hareketleri öyleydi canım hatta bende post açmıştım ve genel o hafta da öyle olan arkadaşlarımız vardı. Sabret bişey yoktur korkma şuan 28 haftalığiz ve içimden çıkacak gibi bidigim.🤗😍
Ebru9360 Beyzanur123 29 haftaligim bebegin hareketleri yok denecek kadr azdi saglik ocagina gittim kalp atislari gayet duzenli dedi ebemiz cok sukur sanirim tembellikten boyleler
Emel_11 Beyzanur123 bazı bebişler çol az tekmeliyor anneleri. İlk aylarda biraz daha az tabi ama korkulacak bir şey yok bence😄:) için rahat değil ise başka bir doktora da görün derim:)
istanbullugelin_ Beyzanur123 Bebeğin yorgun olduğu zamana denk gelmiştir belki. Benim ki de dün hiç hareket etmedi bu sabah ise tekmeleriyle uyandım ☺️ Bazen çok hareketsiz bazen de baya hareketli oluyorlar
Hatice_mustafa Beyzanur123 O haftalarda kendine uyku periyodu yapıyorlar canım benim doktorumda öyle demisti. Hatta uyuyordu sıpam uyandiramadik tam bir uykucu sonra doktorum git bi lavaboya gir sonra bi çikolata ye dedi de öyle uyandı. 😄😄 28 haftadayım şuan karnimi yırtıp yanıma cikiverecek gibi hareketli . 🙄
Fatmaahuseyin Benimde 26+6 ustelik calisoorum prk.hareketlerini hissetmiorum ya dun daha muayenemiz vardi normaldi hersey hemen tedirgin oluyorum hissetmezsem:(
Rabiaa___ Fatmaahuseyin bende aynı haftayım canım seninle 26+6 senin dediğin gibi pek hareket hissetmiyorum keyfi ne zaman isterse o zaman hareket ediyor beni de tedirgin ediyor 😊
Beyzanur123 Emel_11 teşekkür ederim canım biraz suphelendim dün de gittim dün bişey demediler bugün farklı dediler iste
Beyzanur123 Rabiaa___ canım doktor birde kafa karistirinca ben çok korktum inşallah bişey olmaz sağ salim alırız bebislerimizi kucagimiza. Allah büyüktür
mervenurca12 Biz 33+5 günlüğüz 3 gündür falan hareketlerinde azalma var bugün nst ye girdim her şey normal çıktı bende korkuyorum psikolojik olarak baya etkilendim bu durumdan. benim gibi olan var mı
Lavanta34 Ben de 23+1 deyim. Dediginiz gibi çok az hareketleri günde 1 kere oynuyor neredeyse o da çok az. Zamanla daha çok hareket edecek sanırım bakalım bekliyorum 😌🌼