Kızlar normalde ben Özel Konya Anıt Hastanesi (Refika SELİMOĞLU) 'na gidiyordum. Doktorum mükemmel bir insan ama doğum yapsam o an bana ya da bebeğe birşey olsa Allah korusun müdahale edecek hastane ekipmanları yok . Ilk gebeliğim çevrem ve ailem 15 temmuzda yap diyip duruyor mecbur ilk kez gidicem bana( Bayan ) iyi bir doktor önerisi yapar mısınız.?