Öncelikle bundan uzun olacağı için hakkınızı helal edin lütfen. Bir hafta önce sürekli iç çamaşırım ıslaktı bende çok sıkışıp altıma kaçırdığımi düşünüyodum ama zar üstten yırtıldığı için sızıntı şeklinde geliyormuş suyum ilk gebelik olduğu için bilemedim. Nişanim yeşil akıntı şeklinde geldi bende onu iltihap herhalde diye umursamadım doktora gidecektim zaten sorarım dedim her nişan bir değilmiş meğer 🤦 24 haftalık gebeydim bartholin kistim oluşmuştu uyusturmadan çok acı çektiğim için alındı ve çok korkmuştum. Yine bı şişlik hissediyordum pazar günü ama normal gibiydi acısı yoğundu misafirliğe gitmiştik ben orda zorla oturuyorum sürekli sancı gibi vajinama bı kramp giriyor kistin acısını biliyordum 🤷 karistirmisim😂 neyse çıkıp acile gittik alttan bakalım dediler kiste bakarken birden baktım doktorun elleri içimde sanki napıyosunuz ben size izin vermedim dedim doktor da senin doğum başlamış yatış verin dedi, kabul etmedim orası devletti çünkü ben başka hastaneye gidiyordum çıktık eve geldim annemi aradım annem ben geleyim en iyisi dedi çıkageldi gittik hastaneye bakıldı 4 cm olmuş ama sancım yoğun değil kistte epeyce büyümüş sabahı bekleyin 6 da suni sancı verelim siklasmazsa dendi ama ben suyum olduğunu bilmediğim için ultrasonla bakılmadi suyum bitmiş oysa ki .. biz onu da kabul etmedik çıkıp eve geldik evde bekleriz diye sabah oldu tık yok bizde doktora gittik göründüm baktı ki su yok çocuk bayağı aşağıda açıklık 5 buçuk santim ama kistim büyük ve sıkıntılı olduğu için doktor istersen normal yaparım ama bebeğinin kuvoze girme ihtimali yüksek suyu bitmiş kuru yerde kalmış ayrıca 10 cm olur çıkışa engel olur kist ameliyata alırım dedi ben tamam dedim doğumdan sonra ameliyata alır kisti temizlerim deyince annem de iki acı çekme bu bebek burdan çıkmaz sancı yok en iyisi bi anestezi ol ikisini birden ol dedi mantıklı geldi ama düşünecek zerre vakit yoktu hemen alinmam gerekiyordu ameliyata . Çıkıp yatış işlemleri yaptıktan hemen beş dakika sonra aldilar beni ameliyata aşırı korkuyordum iğnesi bayılmasi ayilmasi bebeğin risk taşıması titriyordum inanın o iğne popomuza olduğumuz iğneden daha az acıtıyor.sonda dese derin nefes çektim bırakana kadar işlem tamamdı çıktik 14.55 de girdim 15.05 de ATALAY SİNÂ mi vermişler babasına ama ben korkup panik yapınca beni hemen tamamen bayiltmislar benim kisti temizlemek epey zorlamış bartholin bezesini almışlar Ankara'ya gönderip iyi mi kötü huylu mu araştırılmasını istemiş doktorum gözümü açtığımda başka bir doktor bartholin kistini alıyordu anladım ki bebeği almışlar aglayip sormaya başladım nerde bebeğim diye babasında dediler ama inanmak istemedim çünkü aşırı korku vardı tamamen bitti işlem odama götürdüler bebeğim gerçekten eşimin kucağında etrafa bakıyor paşam ağlamaya başladım o an,o an anladım dünyaya niçin dört elle sarılmam gerektiğini artık dört gibi ben çıkmıştım akşam 10 a kadar birşey yiyip içmedim 10 da bisküvi meyve suyu verdiler sonra yürüme 🤦 ben iki ameliyat olduğum için zor oldu şöyle zor oldu vajinamda 8 dikiş vardı karnımda öyle basıncı ne tarafa vereceğimi bilemedim ama yürüdüm epeyce yürüdüm yürüdükçe açılıyor insan yoruldukca ellerimi duvara koydum kafamı koyup bekledim tek başıma yürüdum başardım ben biraz zorlu olsa da yapabildim hep doğum hikayesi okur benzetme yapardim hiç belli olmuyomus nerde ne olacağı hazırlıklı olmak gerekiyormuş 😂 RABBİM TUM HAMİLELERİ KOLAY KURTARSİNN. paşam yanımda uyuyor bakıp bakıp şaşkınlık yaşıyorum darısı tüm hamilelere ❤️ 🥰 hepinizin yar ve yardımcısı olsun Rabbim 🙏