Benimde 23 Mayıs gözüküyor ama bu normal doğumu bekleme tarihi benim ilk oğlum sezeryan olduğu için buda sezeryan olucak güne henüz karar vermedik :) oğlumdan kalan herşey var araba beşik ev tipi salıncak ve giydirebilceğim kıyafetler :) ama yinede kız renklerinden almazsam olmaz ufak tefek kız kıyafeti alıcam bide diğer emzik biberon ürünleri o kadar bizim alışverişimiz çok az :)