Yumurtalamanın 3.günü acile gittim idrar yollarım hafif enfeksiyon olmuş hiç olmadıgım bir rahatsızlık olmuştu nese hafif oldugu için doktor cok ilç vermedi bende ogün betada yapılmasını istedim ama erken cıkmıcagını biliyordum 0.11 çıktı. Yumurtalamanın 10.günü yani dün sağlık ocagında kan verdim tekrar beta 2.02 çıktı adetime 5 gün kala vermiştim sizce yükselme olurmu bide benim 3.günden sonra cok fazla bel agrılarım var ve adet olacakmışım gibi agrılarım gogus şişk liklerim oldu