ressamanne_ Üstümde bi kırgınlık var kan tahlillerimi daha yaptırmadım 7 haftalığız son 3 4 gündür böyleyim hasta gibi hissediyorum halsiz keyifsiz içim bi hoş baygınlık geçircekmişim gibi his sizlerde oluyomuydu
Miniksehzadem ressamanne_ gebeliğin ilk donemlerinde oluyor canım kişiden kişiye değişiyor değerlerin düşük olduğu için de böyle hissediyor olabilirsin. Tahlillerinden sonra anlarsın zaten. Ona göre ilaç kullanmaya başlarsın.
1987gokce ressamanne_ hormonlar yüzünden canım tamamen. Doktorum ilk aylarda çok normal demişti. Endişe etme artık 2 kişisin sen, vücudun artık 2 kişilik üretim yapıyor efor sarfediyor..geçmiş olsun 😊
Deletedmom404 ressamanne_ bunlar normal geliyo canım zamanla sende farkedeceksin bigün o kadar keyifli hissedersin ki kendini durduk yere gülesin eğlenesin gelir ertesi güne diyelim hiç eser kalmaz dünden durduk yere ağlama isteği duygusallık halsizlik erinme filan biz 27 haftalık olduk 🤰🏻💙 hala da devam ediyo duygusallık geçti ama halsizlik hep var ama bunada şükür tabi 😊
aysbuk2baby ressamanne_ benim değerlerim hepsi güzel olmasına rağmen hep uyku halindeydim, eşim artık dalga geçmeye başlamıştı 😂😂 ama atlattım o dönemi, 11 haftalığım şuan.
ressamanne_ Deletedmom404 uyku halim oluyodu ama 7. Haftayla birlikte hasta gibi hissetmeye başladım oda endişelendirdi beni bi şey yapasım gelmiyo 😞
1987gokce ressamanne_ Allah nasip ederse biraz ilerlesin hamileliğin sen onun bir kıpırtılarini hisset annesi hiç bişeyin kalmaz. Alışma süreci şuanda bende 12. Haftama kadar çok kustum hiç gecmicek sandım ama şimdi çok rahatım bazen ağrılarım oluyo ama ilk zamanlardaki sıkıntılar geçiyo biraz daha sabır 😊
Deletedmom404 ressamanne_ hmm o zaman öncelik doktoruna da ilet bunları bence günlük sürekli hissettiğin bu duygular Canını sıkar sıkıyodur da biraz da dua etmeni tavsiye ederim inşAllah geçer kötü hislerin 🙏🏻😊
Obsesifk ressamanne_ ilk başlarda halsizlik normal zamanlar geçicek ama tabii hasta olursanda dikkat et salgın var koca kış hasta olmadım şimdi hasta oldum 30+5iz ilaçta yok
ressamanne_ Deletedmom404 duygusal falan değilim de hasta keyifsiz gibiyim canım teşekkürler inşallah😊
RRR Bende 7+4 valla aynı şeyler bendede var hasta gibiyim midem bulanacakmıs gibi ama bulanmıyoda yemek yapasım gelmiyo yiyemiyorumda zaten böyle eringeclik hali bes dakka iyiysem bes dakka kötü bi ruh hali 😂