Merhaba kızlar son adetime göre 9+4 hamileyim. Bugüne kadar gittiğim kontrollerde birebir uyumlu çıkıyodu haftamız ve günümüz. Ama bugün 9+4 değil 9+2 olduğunu öğrendim. Evet iki gün az gibi gözüküyor ama tedirgin oldum zamanla çoğalırmı veya zamanla düzelirmi. Yada önüme bi sıkıntı olarak çıkarmı bebek için endişelendim. 2. Hamileliğim ilk oğlum hep 1-2 hafta ilerden gidiyodu böyle bişey yaşamadığım için size de sormak istedim😞