Kızlar herkese sevdikleriyle birlikte nice sağlıklı huzurlu seneler diliyorum. Dün çatı muayenesi oldum. Çok şükür normal doğum için herşey uygunmuş. Eve geldim bir damla pembesi bir akıntı vardı. Muayeneden kaynaklıdır diye düşündüm. Ara ara damla damla geldi. Sabah uyandım biraz daha yoğundu 2 saat sonra yine yoğundu ama yine pembemsi. Şimdi hafif hafif bel ağrım var, sancı girmiyor henüz su da yok sizce ne zaman gitmeliyim hastaneye? Bu arada başım çok ağrıyor.