Hll34 Cumartesi gecesinden beri boğazım ağrıyor evde atlatmaya çalışıyorum ama geçmedi bir türlü bol bol ıhlamur meyve tükettim dün Biraz iyi gibiydi boğazım ama gece yine sızlamaya başladı yutkunamıyorum doktora gitsem ilaç verirler mi acaba 8+2yim
Kayraymina Hll34 bende hastayım boğazlarım çok kötü olmuştu bal kaşıkladım ardındansa ılık su içtim nane limon içtim şuan boğazlarım iyi sende dene canım evde atlatmaya çalışıyorum bende biraz zaman alır ama ilaç kullanmaktan iyidir
Hll34 Kayraymina teşekkür ederim canım üç gündür sürekli ıhlamur ballı limonlu tüketiyorum meyve de keza öyle inşallah yarın biraz olsun toparlamış olurum nane limon yapmadım hiç birde onu deniyeyim çok geçmiş olsun hepimize 🙏🙏
SedaDoruk o haftada hayatta ilac vermezler.. ben de nezle atlattim ikinci trimesterde olmama ragmen burun spreyi bile vermedi doktorum.. bol sivi vitamin dinlenme ve meyve yemelisin.. maalesef hic bir ilac alamayacaksin
Hll34 SedaDoruk ilaç alamamak cidden cok kötü bir durum bazı kişiler hamileler içinde ilaç var falan yazmışlarda o yüzden sorayım dedim teşekkürler canım 🙏