Arkadaşlar doğumdan öncede vardı doktora gttm.testlerimin hepsi temiz çıktı fakat doğum yaptım.hala.gecmeei başka doktora da gittim o da uyuz.dedi okadar ilaç iğne hap krem hiç bir değişim yok aksine azdı cildiricm benim.gibi olan yada bana doktor.tavsiye.edick.olan varmı üç tane doktora gittim sıfır fayda