Kızlar 22.haftamdayım kansızlık varmış 1 ay içinde kan değerlerim 11.9 dan 10.9 a düşmüş kan ilacı verdi doktor da ebe de, siz de kabızlık yaptı mı ilaçlar bir de kan sulandırıcı ile sıkıntı olmaz değil mi? Doktora sormayı unuttum yardımcı olursanız sevinirim tesklürler şimdiden vegaforanı ve faramat