Busegulce ben geçenlerde 10 günlük bi baş ağrısı yaşadım. Doktorumla konuşmamıştım ama nöroloğa gittim parol önerdi sağ olsun. Ben zaten o ana kadar 6 tane falan içmiştim. Sonra kendi doktorumla görüştüm bana dedi ki öyle bi ağrın olduğunda majezik ya da arveles alabilirsin çünkü ağrıyı çekmek çok daha zararlıymış bebeğe. Vücutta bir ağrı olduğunda bir hormon salgılanıyormuş o salgı rahim açılmasını tetikler dedi. Bundan sonra o kadar baş ağrısı çekmem. Tabi haftanız ve sağlık durumunuz önemli burda bunu benim için söyledi doktorum