Ozgesn Seyma-58 4 haftalıkken 1500 küsür çıkmıştı doktorum normal dedi . 5 haftalıkken kese görünür değer 3000 i geçsin demişti 2 günde 2 katı artıyor değer 5 haftalıkken yaptırmıştık 8 bin küsür çıkmıştı kese göründü 6. Haftada kalp atışı duymuştuk suan 20 haftalığım şükür ❤️
civcivimmm civcivimmm normalde doktorum perşembe çağırmışrı ama ben paniknoldum bugğn gittim betada bakmıcaktıda ben istedim keseyi görüp rahatlamak için gittim güzel dedi ama ben yinede endişeliyimm çünkü 4 gün önce 2742 çıktı hesaplayınca 4 e katlaması lazım ama 4 e katlamadı kese iyidi ama bi sorun yoktu arkadaşımda belli bi zamandan sonra tam 2 ye katlamaz desi ne kadar doğru bilmşyorum
Bus_ak18 Canım kendini başkalarıyla kıyaslamamalısın. Kiminin erken döllenir kiminin geç. Başkasıyla aynı tarihlerde bile adet görsen seninki erken döllenirse bi başka geç döllenmeden seninki ileride seyreder 😘 betan gayet iyi. Sağlıkla al kucagına inşallahh