Ebaki Kızlar ya adetime cok var daha 15 gün felan ama göğüs uclarım acıyo Bi de belim agrıyo cok erkn değil mi erkn mi adet olcam acaba akıntım da var
mehefey Ebaki canım adete 15 gün varsa tam yumurtlama günündesin. Yumurtlama adete 14 gün kala olur bugünü değerlendir bencede🤗
Damla0x Ebaki İnşallah tutar canım bu gün, yarın ve ondan sonraki günü degerlendirmeni öneririm 🙃 , benim yumurtlama dönemimde 3 gün ilişkiye girdik eşimle ilk denemeydi şimdi doğuma son 33 günüm 🙏 inşallah 2020de size uğurlu gelir canım
Ebaki __birafitap__ yahu aylardır degerlendirıyoz ama gelmiyor napalm yılın son günün de olur belki 🤣🤣🤲🤲
Ebaki Damla0x yaa inşallah dua et ban a canım herkese dua et 🥰🤲Rabbim sağlıkla evladını Kucagına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Pisi Ebaki benimde adetime 10 gün vardı adet belirtileri vardı bir baktım hamileyim 😊 belki döllenme zamanı olabilir