Kızlar devlet hastaneleri hakkında hic iyi denmiyor. Ebelerin davranısları olsun yatakdan hic kaldırmamaları olsun iyice gözüm korktu walla dogumdan cok haataneden korkar oldum. Bilgisi olanlar yazablrmi. Sancı geldiğinde ayaga falan neden kaldırmıyorlar. Yada en azından annesi yanına neden girmiyor.