Cilek_kentli Gribulut Yarım saat sonra bizim de kontrolümüz var 32 de 2 kiloydu. Öğrenince yazarım insaAllah😊
DilekH Gribulut peki sancınız ile alakalı bişey söylendi mi . Benimde sancım çıktı 33 +3üz bizde bana ciğer geliştirici iğne ve öncesinde de progestan verdi onları kullanıyorum
Rezzan Gribulut 34 olduk bizde meraktayım cuma kontrolümüz var aylık gidiyorum hiç halim yok işlerimi yaparken çok zorlanıyorum
Gribulut DilekH Adalat kullanıyordum ona 1 hafta daha devam et dedi 2 büyük serum verdi yat kalkma dedi ciğer geliştiricide 28 de de sancım vardı o zaman vurunmuştum şimdiye kadar sancım yoktu şimdi yine başladı
Cilek_kentli Gribulut 2200 olmuşuz bizde. Ilk kez nst ye girdik. Bir şey çıkmadı. Idrar tahlilinde enfeksiyon cıktı ilaç verdi doktor. InsaAllah geçer😏
Cilek_kentli Gribulut Gece kalkip su ictigimi biliyorum. 2 hafta öncesine kadar bir şey yoktu bi anda enfeksiyona dönüşmüş akintim vardı sadece. InsaAllah geçer bakalım