sndsk korkutmak istemem ama benimde o haftada önce bi damla kahverengi lekem geldi gecesine çok şiddetli kanamam olmuştu. Çok şükür düşük yapmadım rahimin ön kısmında kanama var dediler bebekden kaynaklanmıyor ama dinlen dediler ve ilacımı arttırdılar ve 13.cü haftadayız hala ara ara geliyor kahverengi lekem. Mutlaka yatsın dinlensin İnşaAllah en kısa zamanda kesilir