Hatice0640 Arkadaşlar ben bugün girdim 19. Haftama ama hiç kilo almadım ve göbeğimde akşamları kocaman oluyo sabahları iniyo sizler nasılsınız
Minik_mucize94 Hatice0640 aynı bende insan tedirgin oluyor demı hıc bir belırtı de yok hissetmedımde😏🤗
nagihanergun Hatice0640 18 haftalık hamileyim 5 kiloyu gecik almışım nasıl önüne gecicem bilemiyorum zaten kiloluyum . Ben çok etken hissetmeye başladım 12 haftalık hissedebiliyordum sanki
Beybitooo Hatice0640 bende 20.haftamdayim 7 kiloyu geçtim ama zayıf olduğum icin pek sıkıntı etmiyorum insallah saglik acısından da sıkıntı olmaz 🥺