benimde 3 gün gecikti dün test yaptım negatif çıktı kesin sonuç için bugün dayanamadım gittim kan verdim aile hekimine suan sonuç bekliyorum kasik agrilarim var yerim de duramıyorum uyuyamiyorm 2 saat sonra sonucu almak için gideceğim inşallah dua edin hayırlısı olsun