Helin47 Şahsen ben yıkama taraftarıyım kendim de yıkamayı düşünüyorum. O kıyafetlerin üzerindeki toz, tüy, yeni kıyafet kokusu bence gitmeli. Ben çalışırken bebekleri giydirdiğimde hemen farkediyordum o toz ve kokudan ben bile rahatsız oluyordum o bebekleri düşünün.