Çok mutluyum hep görürdüm burda hiç kendimim bu günlere geliceğini düşenmiyordum.bundan önce mol gebelik geçirdim 2 aylık kürtaj olmuştum.bu gebelikte de heran bişey olacak korkusuzlarım.şimdide plesanta önde erken Doğum riski var yine korkularlayım ama Rabbim ne derse o olur.bunu bilerek içimi rahatlatıyorum.bu 99 görmek benim için büyük bi duygu.inşallah doğumu muda sağlıklıyız diye yazabilirim buraya.herkeze sağlıklı hamilelikler sağlıklı doğumlar.olmayanlara da Allahım en kısa zamanda nasip etsin inşallah