Damla123- kelebek12345 bende tam 5 de görmüştüm keseyi çok ufak olmuşmuş demişti doktor ama korkma değişiyor kalp atışı için bile 8 e kadar normal diyorlar
Feride2345 Benim 6 haftalıkken görmüştü kalp atışını da 7. Hafada rahatlıkla görüyorum dedi bence daha seninki görünmez biraz daha bekle cnm
brcaky Benim 4.haftada nokta kadar kese vardı 5+4te kalp atışını duyduk ama tedirgin olmayın kişiden kişiye değişebilen bir durum bu