Sara Kizlar Bende bebek asagiya baski yapiyo gibi geliyo..Genital bolgemin ustunde sikilma oluyo.sabah doktora gıdıcem ama yınede sizden sormak istedım.
Edos Bizde ayniyiz😏 Tekmelerin çoğu orda detaylı ultrasonda çocuk bilgidin kasiklarimdaydi doktor orası sıcak olduğu için iner oralara endişe etme demişti ☺
Sara Edos hahaha ya kıyamam))cocuklarımız sıcaklıkmı ıstıyo oy oy 🙊🙊🙊Bırde canım bende cocugun kordonunda kalınlasma var o hakda bılıyomusun korkulumu?
Edos Bsnrck Sara hayır bide doktor esimin yanında dedi. Bana neler dedi duysanız ben sıkı giyinsem üşümezmiş 😂😂 Erkek akli. Kordon kalınlaşması hakkında fikrim yok ama netten oku istersen ☺
Roji Rahim büyüdükçe öyle hissetmen normal artık idrar kesenin de üzerinde olduğu için iyice baskı uyguluyordur 🙂
Sara Roji Bende bazen korkuyorum bırden kotu bısey olur dıye.Bırde sızdede cocuk hala gobegınızın altındamı?☺
Roji Sara Korkmanı gerektirecek hiç bişey yok zaten rutin kontrollere gidiyorsan dr da sana normal olduğunu söyleyecektir. Evet hala orada ☺😊
Sara Roji Ya Bende )korkuyorumdumki tek benim gobegimun asagisindadu ))Ya bu cocuklari bir azcik yukari kalsinlar))😂😁
Esrelf Sara canım benimde bebğim hala göbeğimin altında. 22 den sonra sağa ve sola vurmaya başladı. İlerleyen haftalarda aşagı vurmayı azaltıyormuş. Yorulduğum da ayakta kaldığımda aşagı vuruyor. O zamanlar bende korkuyorum çıkacak diye.