Evet günlerce hatta aylarca burada olan neredeyse bütün doğum hikayelerini okudum..
ve sanki asla doğurmuycakmışım gibi geliyordu. Hamileliğimin son ayında artık doğsun diye sürekli dua ediyor yürüyoz egzersiz yapıyordum. Endişelerim vardı acaba suyum gelince anlarmıyım ya da sancım çok mu olur acaba doğum nişanı nasıl bişey vs. vs.
29.12.19 günü sabahtan uyanıp evimi temizledim hiçbirşeyim yoktu, sonra akşam üstü eşimle birlikte alışverişe gittik baya bi yürüdük
eve gelince birlikte çay içtik baya bi oturduk film izledik daha sonra ben duş aldım ılık su tuttum biraz karnıma ve 00:30civarı uyumak için yatağa geçtim bi15 dk sonra bi ıslaklık hissettim.ilk altıma kaçırdım sandım bir ayağa kalkınca su bi anda boşaldı yaklaşık 2-3 lt. Kadar..
eşime kalk suyum geldi dedim ve hemen çantaları alıp çıktık, hastaneye gittik yatışımı yaptılar açılmam 2cmdi.
Sabaha karşı açılmam 3cm anca oldu ama sancım vardı, yetersiz görüp suni sancı taktılar
suni sancı korkulacak birşey değil sadece doğru nefes alıp verip sakin kalmanız gerekiyor. bağırarak panikleyerek hiçbirşey elde edemezsiniz. Saat 12 civarı doğumu başlattılar
ama tüm gücünüzle ıkınıp bütün kuvvetinizi doğuma vermeniz gerekiyor. Başta yetersiz ıkındım ama daha sonrasında kızıma bişey olur korkusuyla iki tarafımdaki demirleri tutarak mosmor olana kadar ıkıntım. Ebeninde kesik atmasıyla birlikte 3. Ikınmamda kızımı dünyaya getirdim.
8 dış dikişim ve iç dikişlerim vardı, ve çok canımın yandığını düşünüyordum ölecek gibiydim ama inan bana bebeğinizi görünce hiçbirşeyin acısı kalmıyor
normal doğumla tam 12:40 da anne oldum
bugün 2. Günüm evime geldim çok rahat yatıp kalkabiliyorum ve kızımı emzirebiliyorum
rabbim isteyen herkese nasip etsin 💜🙏🏻