Ben de ayrıntılıya girdiğimde kalpte parlaklık gördü, ikili tarama temizdi ama benim içim rahat etmedi, amniyosentez yaptırdım, şükür temiz çıktı. Acı olmuyo sinek ısırığı gibi hissediyosun. Sonrasında da fetal eko yaptırdım kalbinde bir problem var mı sebebi ne acaba diye onda da perinatolog kalbinde hiçbir problem olmadığını söyledi