Hazalelif Hanımlarrrr Ay ben dr a pek giden biri değilim. Ayrıntılı usg gitmiştim en son o zmn 23 haftalık 721 gr dı. Şimdi 28 haftalık olduk. Hiç karnım belli olmuyor neredeyse. Sizce kg nasıldır. Ben gibi olan varmı?
Cisem-22 Hazalelif yoo gayet normal 23.hafta 730du bebim bebeklerim ikiz, 26 da 950 gramdılar 30.haftada biri 1550,diğeri 1650 ler
Masal71 Hazalelif bence karnının fazla olmamaması büyük avantaj ben 27 +4 haftalığım karnım önde gidiyor resmen ve yattığımda oturduğumda çok zorlanıyorum nefes alamıyorum karnımdan daha 27 de böyleyse 34 35 haftalarda nasıl olurum onu düşünüyorum ve sırt bel ağrılarım çok oluyor
Gulcinkaya Hazalelif benimde 24+4 canım 20.haftama kadar hiç belli olmuyordu sonra düşük tehtidim oldu işi bıraktım bir ay boyunca yedim içtim yattim hep karnım öyle öyle belli olmaya başladı . En son 23+6 iken gittim 660 Gr idi .
Smraozn12 27de 1300 dü cnm iç karnın geniştir suan 32 hftalıgım bende öle şişmeyenlerdenim kaynım nasıl hamilesin sen bizimi kandırıyon derdi 😂😂 bnce cok guzel avantaj bizim için hareket bakımından
2cocukluana_ Masal71 dimi dimi benim de 29+6 bugün yatakta sağa sola dönerken acı çekiyorum resmen ıkıldayarak eşim gülüyor hatta 😆
Hazalelif Hanımlar bu gün kontrole gittim. 32+0 olduk. Kg 1997gr olmuş sizce kaç gram doğar. Dr çok suratsızdı unuttum sormayı o yüzden
Busra-321 Karninin belli olmamasi iç karninin büyük olmasindan kaynakli olabilir kiminin ic karni küçük olduğu için göbüşü kendinden onde gidiyo 😂
Hazalelif Busbusvehashas canım sıkma canını. Başka bir yere görün devlete falan git ekstra muayene ücreti ödememiş olursun. Bazen cihazdan kaynaklı olabiliyor çıkan değerler
Busbusvehashas Hazalelif baştan beri hep aynı doktora gidiyorum hatta hep gününde çıkardı oğlum 😞 şimdi 10 gün attı öne suyun iyi dedi ama ne önde ne geride olsun hep vaktinde olması gerekende olsun istiyorum 😞 diyet verdi şimdi 10 gün uygulayıp tekrar ölçülücem inşallah açlık kan şekerimi 97 den istedikleri seviyeye düşürürüm
Hazalelif Busbusvehashas ay canım ya bu cihazlar her zmn mükemmel olacak değil ya bakım zamanı falan da gelmiş olabilir. Sen beni dinle git başka yere en azından fikirlerini almış olursun. Gitmekte kaybedicek bişeyin yok sonuçta