Arkadaşlar ilk hamilelik olduğu için tereddütsüzüm 38+4 günlük hamileyim sabah kalktığımda suyum geldi sanki ama arka arkaya böyle bir avuç dolacak şekilde eşofmanm ıslandı acaba Doğum suyu mu ama herhangi bir belirti de yok Doğum belirtisi felan yok ama