Mondschein ben de ayrılacağım ama duruma göre bakacağım . 2. Dönemin başladığı hafta 32. Hafta oluyor tam doğumdan önceki 8 hafta şık süreç başlıyor ama dönemi kapatmaya yetmiyor son iki hafta kalıyor . Bende 2 hafa daha çalışıp öyle ayrılmayı düşünüyorum yani 35. Hafta da ayrışacağım ben direkt 32 de değil. Nasip bakalım. Kendimi kötü hissedersem tabi 32 de direkt ayrılırım.