sokomel Merhaba hanımlar. Bebek odası için kimyasal içermeyen veya daha doğal içerikli ne kullanılabilir? Dolaplar çekmecelerin içleri yerler vs için. Aklıma arap sabunu geldi ama onda da kimyasal var mıdır artık acaba? Bir diğer alternatif olarak aklıma granül sabunu suda eritmek geldi. Sizin kullandığınız/kullanacağınız ürünler neler? Öneriniz var mi?
Yaseminpinar sokomel beyaz sabun ve sirkeli suyla sildim. Beyaz temizlik sirkesinin kokusu olmuyor çok.
sokomel aslikls3 aynen sirkeli su da aklımda da eşim kokar falan diyor. Deneyen varsa onu da düşünebilirim.
aslikls3 sokomel kokmaz bence zaten mobilyaların ilk başta ağır bir kokusu oluyor ilk sirkeli suyla sonra duru su ile güzelce silsek tertemiz olur bence sonra da kapaklarını açıp havalandırmak lazım birkaç gün hemen koymamak lazım malzemeleri mobilya kokusu çıkana kadar havalandırmayı düşünüyorum ben
Bsecill sokomel canım kokmuyor sirkeli su ama açıkcası sirkeli su beni pek rahat hissettirmedi çünkü o ahşapların felan beklediği yerde fare mi var başka haşerat mı bilemem önce az miktar çamaşır suyunu bol suya döküp onunla sildim sonrasında sirkeli suyla durulama yaptım ama durulama işlemini defalarca yaptım birde hemen içine eşyalarını yerleştirme derim ahşap kokusu yeni kokusu uZun süre çıkmıyor 3 hafta felan havalandırdım ben şimdi yerleştirdim ama yine kapaklar açık hava alsın diye
Ecc sokomel a101 de sirkelim diye bı ürün var onu kullanabilirsin ablam hep onunla siler bebeğin mobilyalarını falan
Ebrukrtkn Bsecill 1 damla çamaşır suyunu arındırmak için tonlarca su gerekiyor. İsterseniz yüzlerce kez durulayın. Keşke yapmasaydınız böyle bir şey. 😕
Bsecill Ebrukrtkn suyla karıştırarak silindiğinde o kadar zor arınacağını düşünmüyorum zaten silerken detarjanlı kalıntıyı hissediyoruz sirkede kimyasalın etkisini oldukça iyi alıyor defalarca silinince birşey kalacağını düşünmüyorum açıkcası üzerinde fare yada farklı haşerat gezmiştir düşüncesiyle kullanamazdım çünkü eşyaları
Ebrukrtkn Bsecill maalesef arınmıyor. Araştırın isterseniz. Diyorum ya 1 damla çamaşır suyu için tonlarca su gerekli.
eglhnztrk sokomel canım ben mobilyamı çilekten almıştım, kurarken sakın detarjan kullanmayın rengi atar bunlar normal mobilyalar gibi boyanmıyor, problem olursa kabul etmeyiz ilerde demişti. Sadece Suyla silin dediler aklında bulunsun.