Selamun aleykum öncelikle kızlar biraz önce doktordan çıktım 1 cm açılma varmış 10 dakka da bi gelen düzenli kasılma bel agrım var kilosu 3. 400 açılma ilerlemezse eğer kilosundan dolayı buda sezeryana çevirir dedi kilosu bana çok normal geldi 4 kiloyu gecik normal doğum yapanları kaç kere okudum ben bu formda haksız mıyım sizce