Kızlar 5+1 deyim normalde perşembe günü kontrole gelicektim ama dün biraz panik yaptım durduk yere bebeğime bişey olmuştur beta değerim düştümüşmüdür falan diye önceki gebeliğim kimyasal olmuştu ondan biraz paniğim. Dün öyle kendimi kötü hissedince doktorumu aradım yarın gel madem dedi biraz rahatlarsın desi beta için kan verdim şuan bilmiyorum muayne eder mi diye cuma günü ölçtürdüğümde değerim 2742 di. Keseyi görürüm diye düşünüyorum eğer bi aksilik yoksa ama böyle 5+1 de kalp atışı duyan var mı en erken ne zaman duydunuz