Kızlar ben ilk bebeğimde gögüs ucu problemi çok çektim ne çileler çektim bi bilseniz o yüzden bebeğimi gögüsümden emziremedim gögüs pompasıyla sütümü sağdım biberonla emdi 9ay boyunca sonra sütümü kestim , pompa bebek kadar çıkaramıyordu sütü o yüzden 9 ayda 4-5kere mastit oldum hastanelerde yattım((ama herkes bana diyorki 2ci bebekte o problemleri yaşamıyosun,2ci bebeği olanlar lütfen bana teselli ((((