hatice33 Günaydın kızlar bebeğim 7 haftalık ve dün kalp sesini duyduk çok güzel bir duyguymuş Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın🙏Eşime kalp atışını çekmesini söylemiştim heyecandan unutmuş 😄