Merhaba arkadaşlar, hepinize sağlıklı gebelik ve güzel doğumlar diliyorum. 29 haftalık hamileyim çok şükür güzel bir hamilelik yaşadım normal hayatımdan hiç farklı olmayan. Ancak şu son bir haftadır öyle çok diş eti kanamam ve diş eti şişmesi oldu ki. Doktora gideceğim prş günü. Ancak merak ettim son tremesterda muayene yapar mı? Sizde de oldu mu ? Dişlerimi fırçalarken aşırı acıyor. Kanıyor. Ufak tefek kanama olurdu ama diş etim resmen şişmiş ön ve arkadan. Boğazım da acıyor kızarmış diyorum gece boyu o iltihapı yuttuğumdan mı 😣 Eğer deneyeminiz varsa veya nasıl geçer fikriniz varsa yardımcı olur musunuz?