Öncelikle herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu bol hayırlı ve güzel haberli bir yıl diliyorum.
Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İnşallah Ocak 15 te sezaryen olacağım. Doktor 3 gün önce iğneyi bırak dedi. İğnem de oksapar 0,4 lük bu arada.
MTHFR-C677T homozigot ve PAI-1-675İNS 4G 4g pıhtılaşma sonucum.
Sizler iğneyi kaç gün önce bıraktınız ya da bırakacaksınız?