Ergul_00 canim doktorun sana çatı muayenesi yapmadı mi? Eğer senin çatın müsaitse tabiki 4 kilo 4 buçuk kilo doğurursun,, neden hemen mecburi sezeryan diyorlar ki , bunların hepsi para tuzağı 3 kuruş fazla alabilmek için hemen keselim alalım diyorlar lütfen bunlar sizi korkutmasın normal doğum yine ilk tercihiniz olsun ... hem büyükler hep der ki iri bebek daha kolay doğar daha çabuk iter kendini dışarı der