Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim. Daha önce kanamalarım sıkıntılarım oldu yani çok rahat bi hamilelik geçirmedim. Şu an iyi gidiyoruz böyle çok az gelip geçen hafif kasık ağrım dışında sorunumuz yok.
Fakat gebeliğimin başından beri sürekli acaba kalbi durdu mu birşey oldu mu korkusu yaşıyorum,doktor randevusuna giderken nasıl bir korku nasıl bir çarpıntı yaşadığımı tarif edemem!
Bu normal mi yani tüm hamilelerin sizlerin yaşadığı bir durum mu yoksa ciddi ciddi abartıyor muyum?