O kadar korkuyodum ki her iki doğum şeklinden de hele normal doğumdan sonra kontrol diye gittigim 38. Haftamda nst de sanci hemde yüksek ama hissetmiyodum muayane de 4 cm aciklik ve doktor ultorsana bakinca da dogum kanalinda bebek doguruyosun diyip beni doğuma aldılar direk ve o anda tepkisiz kaldim korktum heycanlandim ama sonra anladim ki aslında herkese de dediğim sadece sanci dan korkmam gerekiyormuş o da son 1 saat di gerisi o kadar kolaymiski hiç korkmaya gerek yokmuş ben şimdi ikinciye hamileyim ne yaşayacağımı biliyorum herkes korkar ama ben hiç korkmuyorum çünkü çok güzel bir şey iyiki de normal doğurdum dedim inşallah bunu da normal doğururum🥰