Benim de bu saatlerde suyum gelmişti. Yaklaşık 45dk sonra da kanlı bi akıntı olunca nişanımın geldiğini anladım. Hazırlığımı yapıp Doktorumu aradım. Hemen hastaneye geç geliyorum ben de demişti. Saat 9 da normal doğumla aldım yavrumu kucağıma. Bence hastaneye gitmelisiniz.