Onu bende duydum bazı belediyeler doğumdan bi kaç ay önce başlıyormuş mesela Kocaeli belediyesi gibi , Kocaeli kart çıkartıyormuşsun her ay belirli bi miktar para yolluyolarmış istediğin marketten sadece süt alabilirmişsin oda sanırım aylık 8 paketti net Bilgi için sağlık ocağına sorabilirsin