@Damla123- Brk10 28 haftalıkken ufak bir lekelenme oldu doktorum normal önemli değildir dedi ben yine de gittim muayene oldum ve rahim ağzımın kısaldığını öğrendik 16 mm ye düşmüştü. Apar topar araştırma hastanesine gönderdi erken doğum riski diye hastanede magnezyum yüklemesi yapıldı nidilat/ nidicard kullandım uzunca süre vitamin decavit magnezyum şase falan arada rahim ağzı uzunluğu daha da düştü yükseldi( ki bu pek çok değişkene bağlıymış normalmiş) ama hep dinlenerek evden dışarı bile çıkmadım hastane kontrolleri dışında psikolojik olaraktı biraz belki de ama koruma içgüdüsü işte .. şu an doğumu bekliyoruz artık Allah’ın izniyle .. Siz de gönlünüzü ferah tutun Rabbim yeter ki ol desin herşey yoluna girer sabırla , zamanla .. Hepimiz yaşıyoruz bazı sınavlar 🙏🏻 Allah yardımcımız olsun... 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻...